PORTFOLIO
SEARCH
SHOP
  • Your Cart Is Empty!
444 0 885

Yönetilen Yedekleme Servisleri (MBP)

Treo, şirketinizin yedekleme operasyonlarını yedekleme, test, yedekten geri dönme gibi tüm alt detaylarıyla birlikte yönetiyor.

Yönetilen Yedekleme Servisleri (Managed Backup Program | MBP) kapsamında; gereksinim ve tercihlerinize, mevcut BT altyapısı ve yatırımlarınıza, organizasyonunuza, teknik ve yönetsel kaynak yapılanmanıza bağlı olarak, şirketinize özel oluşturulacak bir modelle hizmet veriyor.

Treo, yedekleme prosedürlerinizi yazıyor, operasyonel kitapçık ve kılavuzlar oluşturuyor. Sunucuların imaj, dosya ve klasörlerin yedekleme işlemini yapıyor, alınan yedeklerin farklı bir lokasyona replike edilerek arşivlenmesini sağlıyor. Rastgele seçilen yedeklerden restore (geri dönüş) testlerini periyodik olarak yapıyor ve raporluyor. Tüm yedekleme sistemi, Clonera İşletim Merkezi tarafından 7/24 düzenli olarak ve proaktif biçimde izleniyor, yönetiliyor ve raporlanıyor. Herhangi bir problem durumunda, tanımlı prosedür ve iş akışlarına uygun olarak, taahhüt edilen servis seviyeleri ve hizmet pencereleri çerçevesinde, yedekten geri dönüş desteği veriyoruz. Talep ve değişlik istekleriniz de 7/24 Clonera İşletim Merkezi tarafından karşılanarak işleme alınıyor.

Yönetilen Yedekleme Çözümü’nde, gerekli donanım kaynakları Clonera tarafından karşılanabilir ve şirketinize herhangi bir CapEx (maddi duran varlıklara yapılan ek yatırım harcaması | capital expenditure) yükü yaratmadan “hizmet olarak” (as a Service) ücretlendirilebilir. Arzu ederseniz, operasyonel gereklilikleri sağladığınız takdirde, şirketinizin altyapılarını da kullanabiliriz.

Tüm yönetilen servislerimizi, bir geçiş döneminin ardından başlatıyoruz. Başlangıçta hedef olarak belirlenen seviyelere göre hizmet veriyoruz. Hedef hizmet seviyeleri, sorun ya da talebin kritiklik seviyesine göre, müdahale ve çözüm SLA’ları (Hizmet Seviye Anlaşması | Service Level Agreement) ve erişebilirlik seviyeleriyle ölçümlendiriliyor.